Klantenservice

Bestellen

Voor de custumized tassen: klik je model, maat en opties aan, plaats ze in je winkelmandje en betaal.  Je kunt een design sessie met mij plannen om alle optie door te spreken. Na de design sessie ontvang je binnen zes weken jouw tas!

Voor de collectie: Klik aan welke tas jij wilt hebben en betaal. Binnen twee werkdagen na betaling wordt de tas naar je verzonden.

Voor de workshops: Klik aan welke workshop je wilt volgen. Kies vervolgens de datum en eventueel het stoffenpakket. Na betaling is jouw plek voor jou gereserveerd!

Betaalmethoden

IDEAL
Via Mollie Ideal kun je direct geld overboeken. Er worden hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht. Het is veilig en snel. Omdat het geld direct is overgeboekt, kan ik meteen beginnen met het inplannen van jouw tas of workshop!

Credit Card:
De TassenKas accepteert creditcard betalingen van Mastercard en Visa. Als je creditcard aankoop is goedgekeurd, kan ik meteen beginnen met het inplannen van jouw tas of workshop.

Verzendmethoden

De TassenKas verzend met DHL. Je kunt voor twee verzendopties kiezen:

  1. DHL thuis: €5,75. Hiermee wordt het pakket bij je thuis afgeleverd en kun je gelijk gaan genieten van je bestelling.
  2. Of je kiest de optie bezorging bij een DHL pick-up point: €4,50. Hiermee kun je na je ontvangstbevestiging, het pakket ophalen bij een pick-up point bij jou in de buurt. Vul dan bij de opmerkingen in naar welk DHL punt je jouw tas verzonden wilt hebben.

Er bestaat ook altijd de mogelijkheid om de tas te komen ophalen bij De TassenKas! Als jouw tas af is, maken we daarvoor een afspraak.

Retourneren

Retourvoorwaarden

Is je bestelde item niet naar wens? Dat is heel vervelend! We willen graag met je meedenken, maar retourneren is in principe niet mogelijk bij de TassenKas. Doordat de tassen speciaal voor de klant op maat gemaakt worden, zijn deze niet te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is dus niet mogelijk. Maar het kan zijn dat je wilt retourneren omdat je niet tevreden bent over je tas. Heb je een klacht over je bestelde product, neem dan contact op via de email: info@detassenkas.nl 

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan contact met ons op via info@detassenkas.nl 

Veel gestelde vragen

Hoe bestel ik mijn tas?

Voor de custumized tassen: in de webshop kies je jouw model. Vervolgens zijn er een aantal opties die je aanvinkt, bijvoorbeeld of het hengsel vast zit aan de tas, of verwisselbaar is. Maar ook een extra vakje aan de binnenkant behoort vaak tot de mogelijkheden. Zodra je die keuzes hebt ingevoerd, kun je je tas bestellen. Vervolgens plan je een afspraak in voor de design sessie, zodat we jouw unieke tas kunnen gaan ontwerpen. 

Voor de tassen uit de collectie: je gooit hem in je winkelmandje, rekent hem af en binnen 2 werkdagen wordt hij naar je verzonden. 

Hoe boek ik een workshop?

Kies een workshop uit op de pagina. Lees de informatie goed door. In het keuze balkje kun je zien welke datums beschikbaar zijn, en kun je jouw keuze aangeven. Kies jouw opties met betrekking tot de stof en plaats het in je winkelwagentje!

Hoe weet De TassenKas welke tas ik wil?

Simpel, dat regelen we allemaal in de design sessie! Wanneer je jouw model en de eventuele opties hebt afgerekend, plannen we een design sessie in voor jouw tas! Kijk hier om te zien wat we in een design sessie allemaal doen! 

Ik weet niet welk model ik moet kiezen, wat kan ik doen?

Plan hier de design sessie met Saskia. 

Hoe weet ik hoe ik mijn tas moet onderhouden?

Bij alle bestellingen komt er een kaartje mee waarop staat hoe je jouw tas het beste kan schoonmaken en onderhouden. Dit is geen standaard kaartje, maar speciaal gemaakt voor jouw tas en de gebruikte materialen. 

Je bent niet echt goedkoop, waarom kost het zoveel?

Hier kan ik lang en kort over zijn. Omdat je het zelf vraagt, krijg je de lange versie. Een tas helemaal naar jouw wens maken kost tijd, veel tijd. Dat is eigenlijk het duurste aan jouw unieke tas. Ik design de tas met jou, ik koop de spullen voor de tas voor jou, ik heb heel veel geoefend en uitgeprobeerd om de tas te kunnen maken voor jou. De machines die samen met mij de tas maken moeten worden onderhouden. Er zijn materiaalkosten, afschrijfkosten en onderhoudskosten. En dan wil ik er heel graag zelf nog iets aan over houden voor mij en mijn familie (als je zelf nou eens gezellig op workshop komt, dan ga je het een klein beetje begrijpen). 

Wat is de levertijd voor mijn tas?

De levertijd van de customized tassen is zes weken. De tassen uit de collectie worden binnen twee werkdagen verstuurd. Omdat de tassen handgemaakt worden door Saskia, kunnen er in zes weken maar een bepaald aantal tassen gemaakt worden. Als de lijst vol is, kun je jezelf in de wacht rij plaatsen. 

Hoe weet ik of de workshop geschikt is voor mij?

Bij iedere workshop vind je een beschrijving. Hierin wordt ook vermeld wat je moet kunnen om deel te nemen aan de workshop. Twijfel je? Schroom dan niet om even contact op te nemen via het contactformulier.

Wat moet ik meenemen tijdens een workshop?

Bij de workshops staat beschreven wat je nodig hebt en wat je vanuit De TassenKas kunt gebruiken. Dit kan per workshop verschillen, dus lees even goed de beschrijving en de algemene voorwaarden door. 

Wat als ik niet kan komen naar mijn geboekte workshop?

Deze informatie vind je hier, in de algemene voorwaarden.

Zit er garantie op mijn tas?

Op elke tas van De TassenKas is de wettelijke garantie van toepassing. Als er binnen zes maanden iets stuk gaat aan de tas wat niet komt door het verkeerde gebruik van de tas, dan zal De TassenKas de tas zo mogelijk repareren, en anders vergoeden.

Waar wordt mijn tas van gemaakt?

Dat is helemaal up to you! De prijzen in de shop zijn gebaseerd op kunstleer, canvas en katoen.  Mocht je iets speciaals willen, zoals bijvoorbeeld een laag Odicoat over het canvas of katoen, cactusleer of pinatex, dan is er een meerprijs die we overeenkomen in de Design sessie. De Tassenkas heeft een aantal vaste aankooppunten die gebruikt worden, zoals Ateljee Caro, Zipper Zoo, Ansje handmade en nog een aantal andere shops. Mocht je ergens iets gezien hebben wat je graag zou willen, dan gaan we kijken naar de mogelijkheden. In een tas zit bijna altijd versteviging. Ook hierover hebben we het tijdens de design sessie. Versteviging bepaald vaak de uitstraling van je tas, en is dus erg belangrijk.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt over je tas, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@detassenkas.nl. Dan kunnen we kijken naar een geschikte oplossing om jouw klacht op te lossen!